RESPOSTA A CCOO: SOU UNS MENTIDERS!
6 juliol 2017“QUIEN ESPERA…, DESESPERA”
11 juliol 2017SENYORS DE LA DIRECCIÓ: LES OFICINES DE BALEARS ESTAM AMB L’AIGUA AL COLL
Ens hem dirigit escrit al Director General de RRHH i Organització com a continuació del que li vàrem enviar en data 13.06.17. on denunciàvem que només es deixava una impressora financera per oficina i que el sistema informàtic del lloc de caixa provoca moltes demores i errades. Tal i com vàrem informar, pareix que a la segona quinzena de juliol haurà una solució a tot aquest desgavell. També vàrem exposar aquesta problemàtica, entre d’altres, a una reunió que mantinguérem amb el Director General de Negoci.
Però com diu el refrà: “si no volies brou, una tassa i mitja” Per què deim això? Ho deim perque la contenció de costos a la nostra entitat provoca incidències continues a les oficines. Algú s’ho hauria de fer mirar, això no és normal i de cada vegada empitjora.
Dins l’àmbit de la nostra tasca sindical hem pogut comprovar com el divendres la ralentització de les operacions de caixa fou vergonyós (de 15 a 20 minuts per operació). Però també hem pogut comprovar que hi ha oficines amb el dispensador del lloc de caixa que no funciona ja fa més de 20 dies i no es solucionen les avaries ( els tècnics han comentat que les peces que s’empren per arreglar-los són reciclades i estan creant molts de problemes). A més a més, es dóna el cas a Palma, que degut a les integracions, cada vegada hi ha menys oficines amb servei de caixa, el que incrementa que a les oficines satèl·lits augmenti aquest tipus d’operacions i per això necessiten, més que mai, que les eines funcionin correctament. Però també hi ha incidències amb l’aire condicionat i les impressores multifuncionals.
Totes aquestes situacions estan repercutint molt negativament en l’eficiència de les oficines, en la qualitat del treball i en la imatge que els nostres clients tenen de CaixaBank, donant-se situacions de queixes generalitzades per les grans cues, temps d’espera o senzillament provocant el pelegrinatge dels nostres clients per les oficines per si els hi poden donar servei.
Des del SIB exigim una solució a tot aquest desgavell ja que salut dels companys i companyes és el més important, per això lluitam i denunciam qualsevol situació que la posi en risc.