SENYORS DE LA DIRECCIÓ: LES OFICINES DE BALEARS ESTAM AMB L’AIGUA AL COLL
11 juliol 2017“ÉRAMOS POCOS, Y PARIÓ LA ABUELA”
18 juliol 2017“QUIEN ESPERA…, DESESPERA”
El divendres passat vàrem rebre moltes cridades de companys i companyes on ens explicaven la situación caòtica que passava a les seves oficines per la lentitud de resposta (entre 10 i 15 minuts per operació) que presentava, altra vegada, el sistema informàtic.
Com que els problemes han continuat durant avui dematí ens hem dirigit per correu electrònic al Director General de Negoci explicant els fets ocorreguts ja que provoquen un caos total a les oficines i sobretot a la plantilla. Tot el desgavell de les impressores financeres i tablets ja li havíem exposat, entre altres coses, a una reunió que mantinguérem la setmana passada.
Totes aquestes situacions estan repercutint molt negativament en l’eficiència de les oficines, en la qualitat del treball i en la imatge que els nostres clients tenen de CaixaBank, donant-se situacions de queixes generalitzades per les grans cues i temps d’espera. Per tot el que li hem exposat exigim una solució a tot aquest desgavell.
Per tot aixó li hem sol·licitat, com a màxim responsable de negoci, faci tot el que està a les seves mans per solucionar aquest problema. Pel bé de la plantilla i dels clients no podem esperar fins a final de mes tal i com diu la nota que s’ha publicat a la Intranet, s’ha de cercar una solució URGENTMENT!
La resposta que se’ns ha donat per part del Director General és la següent:
“Totalmente de acuerdo. Ya está denunciado en CD*!! A ver si lo arreglamos pronto”
*suposam que és el Comitè de Direcció.
ALGÚ DE LA DIRECCIÓ HAURIA DE DONAR LA CARA I DEMANAR DISCULPES A LA PLANTILLA.
SAP LA DIRECCIÓ QUE TOTS AQUESTS ERRORS HAN PROVOCAT LA PÈRDUA D’OPORTUNITATS DE NEGOCI? ES RECALCULARAN ELS REPTES DE LES OFICINES DEGUT A TOT AQUEST DESGAVELL?
PEL SIB LA TEVA SALUT ÉS EL MÉS IMPORTANT, PER AIXÒ LLUITAM I DENUNCIAM QUALSEVOL SITUACIÓ QUE LA POSI EN RISC.