FORMACIÓ CAIXABANK 2021
7 febrer 2021PLA-Absurd II
10 febrer 2021PLA-Absurd I
Fa uns dies la nostra entitat compta amb el nou Pla-Absurd i dins d’aquest tenim una nova eina denominada Test de Coneixements i Experiència dels nostres clients.
En què consisteix aquest nou Test? Estan preparats els nostres clients?. Se’ls ha donat formació als companys per a utilitzar aquesta nova eina?
Desgranarem aquesta nova utilitat que tenim per a tots els clients de Banca Premier
Algunes FAQ´s ens donaran les claus d’aquest Test:
1.- Què és el Test de coneixements i experiència?
És el document que ens permet avaluar els coneixements que té el client en productes i serveis d’inversió i experiència operativa en aquests. Ha de reflectir la REALITAT del client amb la finalitat de realitzar una correcta contractació dels productes i poder advertir-li de si són convenients.
ESTAM SEGURS QUE ELS NOSTRES CLIENTS TENEN LA CULTURA FINANCERA SUFICIENT PER A PODER REFLECTIR AQUESTA REALITAT?
2.- Perquè serveix el Test de coneixements i experiència?
És una garantia de protecció per al client i per a l’Entitat. Ens permet conèixer al client, avaluant els seus coneixements i experiència en productes d’inversió amb l’objectiu ÚNICAMENT d’oferir-los productes que li resultin convenients.
ESTAM SEGURS QUE ESTAM PROTEGINT EL CLIENT? QUI PROTEGEIX ELS COMPANYS?
3.- Quins canals permeten realitzar el Test de coneixements i experiència?
Es pot realitzar a través de tres canals:
-OFICINA: “en aquest cas el client està en l’oficina i realitza el Test amb el seu gestor. SI US PLAU, recorda en aquests casos la importància que l’emplenament del test sigui un procés transparent en el qual el client contesti de manera autònoma a les preguntes SENSE INTERVENCIÓ PER PART TEVA”
ESTAM SEGURS QUE ELS NOSTRES CLIENTS TENEN LA CAPACITAT PER A CONTESTAR AQUEST QÜESTIONARI? LA MAJORIA NO.
-NOW: el client realitza és Test de manera completament autònoma.
ESTAM SEGURS QUE HO FARAN I TENEN ELS MITJANS PER A FER-HO? LA MAJORIA NO.
–APP: el client realitza el Test de manera completament autònoma des de l’app descarregada en el seu mòbil.
ESTAM SEGURS QUE LA BASE DE CLIENTS DE BANCA PREMIER REALITZARÀ EL TEST DES DEL SEU MÒBIL. LA MAJORIA NO.
4.- Cada quant temps és necessari realitzar el Test de coneixements i experiència?
Abans de la contractació d’un producte o servei d’inversió.
Cal renovar el test cada 36 mesos o davant un canvi de la informació facilitada pel client.
ELS GBP I DIRECTORS TENIEN LES SEVES CARTERES AMB ELS TEST ANTICS RENOVATS I ACTUALITZATS, AMB AQUESTA NOVA NORMATIVA HAN DE TORNAR A REALITZAR AQUEST NOU TEST ABANS DE SETEMBRE DE 2021 A TOTS ELS SEUS CLIENTS DE PREMIER, AMB TOT EL TREBALL QUE AIXÒ COMPORTA. ALGÚN/NA HO HA TINGUT EN COMPTE?, NO VOLIES BROU….). ALGUNS PENSEN QUE NOMÉS S’HAN DE FER SAMSUNGS, IDÒ NO, HI HA ALTRES COSES QUE FER A L’OFICINA, NO SE’N RECORDEN?. I JA NO PARLAM DE LA MOLÈSTIA QUE ELS SUPOSA ALS CLIENTS, EN AQUESTS MOMENTS, VENIR A L’OFICINA.
CONTINUARÀ….
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS