UNIÓ SINDICAL CAIXABANK: NEGOCIACIÓ PRÉSTECS EMPLEATS IV
17 febrer 2020“ME FALTA EL TUYO”
19 febrer 2020PERDONIN QUE TORNEM A INSISTIR, PERÒ, ÉS AQUEST EL CAMÍ ENCERTAT?
En el Pla Estratègic 2019-2021 es diu que:
“La calidad se entiende como la voluntad de servir a los clientes, brindándoles un trato excelente y ofreciéndoles los productos y servicios más adecuados a sus necesidades. La confianza es la suma de integridad, profesionalidad y cercanía. Requiere cumplir las expectativas de nuestros clientes así como cultivar relaciones a largo plazo, justas y basadas en el beneficio mutuo para todas las partes…”
I ARA, VEIENT EL QUE VENEN, I ELS COMENTARIS QUE FAN ELS NOSTRES CLIENTS A LES XARXES SOCIALS, PENSA EL CAP DE LES TORRES QUE S’ESTÀ COMPLINT AQUEST?
DES DEL SIB PENSAM QUE ALGÚ S’HO HAURIA DE FER MIRAR?
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS
35 anys defensant els empleats de Balears