EL SIB VOL RECONÈIXER L’ESFORÇ DE LA PLANTILLA
21 gener 2021FUSIÓ CAIXABANK I BANKIA: DARRERA INFORMACIÓ
25 gener 2021LA TASCA COMERCIAL I EL CODI ÈTIC: UNA RELACIÓ D’ALT VOLTATGE
S’ha arribat al primer trimestre de 2021 amb la mateixa incertesa o més de la que hi havia en l’últim de l’any anterior i això no augura una recuperació sòlida de la confiança dels consumidors i els inversors com per a dir que ja es veu la llum al final del túnel de la crisi. Al contrari, els principals analistes i serveis d’estudis a Espanya, com CaixaBank Research, estan revisant les seves previsions a la baixa per a enguany i auguren sis mesos molt durs per a les famílies i les empreses, amb les mires posades en què, després de la primavera, essent molt optimistes, es podrà activar el turisme i començar una marxa que no portarà de nou l’economia al nivell anterior a la COVID-19 fins a 2023.
Idò bé, amb aquest escenari, hem començat l’any amb es turbo posat i cada setmana els DAN’s estan exigint vendes del producte que està en campanya (encara que no sapiguem el preu definitiu), revisant les agendes, presionant, telefonant, fent por amb la fusió…, res de nou, però ja hem arribat a un punt en que la plantilla petarà perquè s’està posant en risc la salut dels companys i companyes.
Pel SIB tot té un límit, sabem que hi ha alguns caps mediocres i que la seva conducta, amb ordres verbals i/o escrites, va en contra del codi ètic; parlam del Principi 4 Excel·lència i Professionalitat i concretament quan parla que “CaixaBank situa els seus clients en el centre de la seva activitat, de manera que els empleats hem d’actuar amb honestedat i responsabilitat professional seguint les normes de comercialització establertes. CaixaBank vetlla per la satisfacció i adequació dels productes i serveis a les necessitats dels clients”.
Això está més clar que s’aigua!!!, qui no pensi així no té futur!!!. Els clients són el centre de tot, sense ells no existiríem. PENSAM QUE LA CAP DE BALEARS HAURIA DE POSAR ORDRE JA QUE SINÓ ES CONVERTEIX EN CÒMPLICE.
SI VOLEM TENIR UN FUTUR TAN BO COM EL NOSTRE PASSAT, CALDRÀ RETORNAR ALS NOSTRE ORÍGENS I PENSAR MÉS EN ELS NOSTRES CLIENTS I NO EN EL BONUS QUE ALGUNS DIRECTIUS CONFIEN COBRAR.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS