NOTA CONJUNTA
4 octubre 2020PRÒRROGA ACORD LABORAL APODERATS EQUIPS SUPLÈNCIES.
8 octubre 2020JA HI TORNAM A SER!!!
Ja hi tornam a ser és un espectacle de Madò Pereta, però no vos volem parlar d’aquest, sinó d’una situació que es repeteix una vegada i una altra. Avui dilluns, ens ha tocat amb el repte comercial MyBox Senior (un per empleat, està clar que alguns no s’han assabentat i no són conscients de la realitat).
Les oficines han rebut un correu on diu que:
“se ha detectado esta mañana una incidencia general en el MyBox Seniors con clientes que ya han tenido póliza contratada en Adeslas en el pasado, a los que no deja dar de alta con el mensaje “asegurado en situación de reemplazo o con campaña comercial no compatible con su situación”
Se ha pasado la incidencia a Sistemas y se está trabajando en ella. Cuando esté resuelta os indicaré este extremo.
En tot ofici o professió, la persona que ha de realitzar el seu treball ha de comptar amb unes bones eines per a poder fer bé les tasques encomenades.
El problema, a la nostra Entitat, entre d’altres, són les eines informàtiques que no funcionen com cal, cosa que abans no passava. A més de gestionar el dia a dia de l’oficina, no és normal haver de lluitar contra els mitjans informàtics, dia sí i dia també.
ALGÚ PENSA AMB EL CLIENT?
I AMB ELS COMPANYS I COMPANYES QUE DONEN LA CARA?
SENYORS DE LA DIRECCIÓ: LA SORT QUE TÉ LA NOSTRA ENTITAT SÓN LES PERSONES QUE TREBALLEN EN EL DIA A DIA A LES OFICINES, DONANT UN BON SERVEI D’ATENCIÓ I QUALITAT ALS NOSTRES CLIENTS, ENCARA QUE ALGUNS HO VOLEN POSAR EN DUBTE.
JA ÉS BEN HORA, A UNA ENTITAT COM LA NOSTRA, D’ACABAR D’UNA VEGADA PER TOTES AMB LA LENTITUD, ELS ERRORS I LES PÍFIES INFORMÀTIQUES.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS