“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES IV
17 març 2021“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES V
23 març 2021INFORMACIÓ FUSIÓ
Aquest matí s’ha dut a terme una reunió informativa dins de l’àmbit de la possible i cada vegada més imminent fusió amb Bankia, on el SIB ha estat l’únic representant de Balears.
Esperàvem que es donàs més informació que afectàs a l’àmbit laboral però només se’ns ha manifestat que la fusió efectiva està prevista el dia 26 de març i que el dilluns 29 de març ja serem una Entitat única. D’aquest fet haurà una comunicació verbal del que representa, sempre supeditada a l’efectiva integració.
Entre els punts més importants que se’ns ha manifestat:
- La integració tecnològica serà única i està prevista a finals del mes de novembre d’enguany.
- No hi haurà integracions a la xarxa territorial d’oficines fins a la integració tecnològica prevista a finals de novembre d’enguany.
- Els Centres d’Empreses i Banca Privada integraran els seus equips però separant les dues xarxes i els seus aplicatius.
- En els Centres inTouch continuaran com fins ara en el seu centre actual, excepte a les províncies de Barcelona, Tenerife i Sevilla.
- Hi ha previst la substitució de l’aplicatiu AVE (per falta de capacitat) per dos aplicatius:
“Mis Clientes” (SALESFORCE)
Suposa un canvi en el model i en la sistemàtica comercial (el client serà el centre). És el més implementat en el mercat i l’empleat tindrà accés real a la informació en cada moment. La visualització de les pantalles serà més àgil i intuïtiva.
Està prevista que es doni una formació en els mesos de juny i juliol als DAN’s, Directors i Sots-directors amb una durada de 12 hores. Estan treballant perquè aquesta formació sigui certificada. Així i tot ja hi ha hagut proves pilot a cada una de les DT’s des del 8 de febrer i està previst que s’implementi a partir de maig a les oficines STORE
“Mis Ventas”
S’ha dissenyat internament dins CaixaBank i la seva funció és de seguiment i visualitzador de les accions comercials. És a temps real i molt intuïtiu a l’hora d’utilitzar-ho. Permet un millor seguiment de les campanyes i navegació millorades.
Des del SIB hem manifestat que:
Ens congratulam que poguem tornar a donar el servei d’atenció i qualitat que es mereixen els nostres clients, cosa que mai havíem d’haver abandonat.
Esperam que a partir d’ara hi hagi una visió client i no es pressioni per encolomar als nostres clients un producte (SALESFORCEPS) que està en campanya, push, meta volant…. Els que duim temps en l’ofici, i fa anys que estam a la trinxera, aquest és el model que funcionava.
EN DEFINITIVA, EL VAIXELL ÉS MACO, ARA VEUREM SI SURARÀ I NO ES PERVERTEIX PER AL QUE HA ESTAT CREAT.
VOS SEGUIREM INFORMANT.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS