ASSEGURANÇA SALUT ADESLAS EMPLEATS III
30 octubre 2020EL TEMPS QUE NUEN, NO FAN CORDA II
3 novembre 2020EL TEMPS QUE NUEN, NO FAN CORDA.
Ens hem assabentat que avui a les oficines hi ha reclamacions derivades del nou cobrament de comissions del “Dia a Dia”.
D’aquest tema, ja ens dirigírem a la Direcció perquè hi hagués diversos automatismes per conduir clients vulnerables i altres als diferents tipus de comptes (Compte de Pagament Bàsica, Compte Social i Compte Instrumental) i, a la vegada, que les oficines poguessin tenir una total autonomia pels clients que identifiquin i compleixin requisits de vulnerabilitat.
De tota manera, per si la Direcció no sap el que passa avui dilluns, li podem informar que hi ha clients que van a l’oficina, encara que estaven avisats d’aquest fet, sense cita prèvia, calents d’orella, i amb tot el que comporta (insults, amenaces…). Tot això provoca una gran càrrega administrativa, a més de multiples factors associats a la càrrega emocional i a la violencia en el lloc de treball.
Esperam que els DAN’s tenguin una mica d’empatia amb les oficines afectades i que no hagi pressions comercials aquests dies, perquè evidentment, la càrrega administrativa que aguantaran aquestes oficines és clara i evident, o no?
L’entrada d’aquesta nova política de comissions ja va ser comentada en els mitjans de comunicació, que no ajuden en res, i com sempre es deixa als peus dels cavalls als companys i companyes de les oficines. Per responsabilitat social s’ha d’atendre aquests clients. Esperam que la Direcció mostri una mica de sensibilitat cap a les oficines i plantilla afectades.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS