NOTÍCIES DEL CONVENI COL·LECTIU VI: PAREIX QUE ES PRORROGARÀ LA NEGOCIACIÓ UN MES.
30 juny 2020NOTÍCIES DEL CONVENI COL·LECTIU VII: ES CONFIRMA EL QUE VOS VÀREM INFORMAR.
1 juliol 2020“EL MURO DE LAS LAMENTACIONES”
En tot ofici o professió, la persona que ha de realitzar el seu treball ha de comptar amb unes bones eines per a poder fer bé les tasques encomenades.
El problema, a la nostra Entitat, entre d’altres, són les eines informàtiques que no funcionen com cal, cosa que abans no passava. A més de gestionar el dia a dia a l’oficina, no és normal haver de lluitar contra els mitjans informàtics i cada dia hagi problemes amb expressions en el Terminal Financer com:
-“L’operació no s’ha pogut realitzar per un error del sistema”
-“CaixaFutur: Problema en contractar”
Normalment tot acaba amb un missatge dient: “l’operativa ja funciona amb normalitat” o “ja es pot contractar”.
ALGÚ PENSA AMB EL CLIENT?
I AMB ELS COMPANYS I COMPANYES QUE DONEN LA CARA?
I ja no volem parlar de com funcionen les operatives de signatura de documents, les tablets que es torben massa en processar les operacions, l’operativa del “Muro” que funciona quan vol i dóna a entendre que l’empleat/da no el gestiona, etc…Tot això provoca pèrdues de temps i d’oportunitats de negoci.
Des del SIB pensam que la nostra opinió és important, ja que és la que rebem dels companys i companyes de Balears. Per això sol·licitam que:
- Des de l’àrea de Mitjans s’haurien de millorar els nivells de qualitat del servei de totes les infraestructures del banc.
- -S’hauria d’obrir un canal a cada DT per informar de les incidències que es puguin produir i així poder actuar amb rapidesa per poder trobar una solució.
SENYORS DE LA DIRECCIÓ: LA SORT QUE TÉ LA NOSTRA ENTITAT SÓN LES PERSONES QUE TREBALLEN EN EL DIA A DIA A LES OFICINES, DONANT UN BON SERVEI D’ATENCIÓ I QUALITAT ALS NOSTRES CLIENTS.
JA ÉS BEN HORA D’ACABAR AMB LA LENTITUD, ELS ERRORS I LES PÍFIES INFORMÀTIQUES.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS