COMISSIÓ DE SEGUIMENT DE L’ERO 2021
17 setembre 2021ALGUNS NO APRENEN
23 setembre 2021“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES XIV
Aprendre d’experiències alienes és una excel·lent estratègia per a aconseguir la saviesa o almenys, prendre bones decisions en la vida, i per això hi ha una gran varietat de cites, frases cèlebres i proverbis.
I tambè ens poden trobar en frases que diuen alguns “caps” nostres que són autentiques ximpleries o coionades directament.
Aquí tenim una: “los clientes adoran que les llamemos, se pasan el día esperando nuestras llamadas…”
Qui no ha rebut una trucada inesperada en qualsevol moment oferint-nos algun producte o servei?; avui dia, estam cansats de rebre cridades on se’ns ofereix això o un altre, de fet els nostres clientes ja ens comparen amb empreses de telefonia.
Fa poc temps, relativament, no era necessari telefonar als nostres clients perquè venien a les oficines i podíem aprofitar la seva visita per a oferir productes o serveis concordes a les seves necessitats. Aquests darrers anys ens han obligat a treure-los de les oficines, (algú de la DT va donar el missatge que aquest tipus de clients eren uns “robatiempos”).
Per què els nostres caps no diuen frases motivadores, d’ànim i alè, en lloc de sempre donar branca i repetir el mateix? Què pretenen? Fer sentir als companys i companyes incompetents, improductius o problemàtics? Tal vegada, la persona que transmet el missatge li agrada menysprear a la plantilla. VEIENT EL QUE ESTÀ PASSANT A BALEARS, ENS DEMANAM, TENIM UN BON CAP?
DES DEL SIB VALORAM LA TASCA QUE REALITZEN ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES I VOLEM INSSISTIR QUE HI HA UN GRAN EQUIP PROFESSIONAL, QUE SAP ESTAR A L’ALTURA DE LES CIRCUNSTÀNCIES AMB ESFORÇ, COMPROMÍS I PROFESSIONALITAT. ALGÚ HO HAVIA DE DIR.
CONTINUARÀ…
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS