#JoEmCorono
14 abril 2020CORONAVIRUS XXXIII
15 abril 2020CORONAVIRUS XXXII
Des del principi de la crisi de coronavirus (COVID-19) hem sol·licitat la possibilitat de poder treballar en remot i així evitar que tant empleats com clients es poguessin contagiar. El teletreball no funcionava correctament ja que es penjava el sistema; per aquest motiu es va decidir donar llicències de treball a alguns empleats i la resta treballar amb el mòbil corporatiu amb tots els entrebancs que coneixem.
Se’ns ha informat aquest horabaixa que a partir de demà s’ha habilitat una nova Plataforma anomenada Global Protect que permetrà treballar en remot i facilitar l’accés a través de PC de CaixaBank.
Aquesta setmana s’ha previst habilitar a alguns empleats.
Què haig de fer?
És molt important que aquesta nit:
- Executa el botó reparador:
- Windows 8.1, a l’escriptori icona groc “Gestió del sistema”, “Recuperació connectivitat en mobilitat”
- Windows 10 , a la finestra de l’esquerra inferior amb la lupa, posar la paraula “movilidad”
2. Deixa el SmartPC connectat a la corrent i a la Wi-fi domèstica (no a la Wi-fi generada amb el mòbil o tethering).
Què em trobaré al matí següent?
1.-Hauràs de reiniciar l’equip en obrir la sessió. De no haver realitzat els dos passos anteriors, a mig matí et demanarà igualment reiniciar-lo. Aquesta petició serà diferent segons si disposes de Windows 10 o Windows 8.1:
2.- Altres canvis:
- Ja no t’apareixerà la “Connexió Corporativa – Connectat”.
- Apareixerà la icona de Global Protect al costat del rellotge o al premé “ ^ “ Mostra icones ocults
- També és possible que experimentis lentitud a l’SmartPC durant uns minuts.
Què puc fer si detecto incidències?
Si detectes algun problema durant aquest canvi, pots contactar amb el telèfon 934 040 790 o 3820790 (aquest numero es exclusiu per la migració a Global Protect).
Des del SIB hem valorat com a positiva aquesta mesura, si realment funciona. De totes maneres insistirem en la reducció de l’horari al públic i així evitar contagis de tots (empleats i les seves famílies, clients i societat en general).
Des del SIB, ho tenim clar, la plantilla sou el millor que hi ha; sabeu estar a l’altura de les circunstàncies, amb el vostre esforç, compromís i professionalitat. Tampoc volem oblidar-nos dels afectats per coronavirus a la nostra DT i els seus familiars. Des del SIB els hi desitjam una ràpida recuperació. També volem donar el nostre condol als companys i companyes que han perdut algun familiar durant aquesta crisi sanitària.
ENHORABONA I MOLTS D’ÀNIMS COMPANYS I COMPANYES, MALGRAT LES CIRCUMSTÀNCIES, ENTRE TOTS ACONSEGUIREM ATURAR AQUESTA CRISI.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS