CORONAVIRUS XI
17 març 2020CORONAVIRUS XIII
18 març 2020CORONAVIRUS XII
Se’ns nforma que a partir de demà, s’autoritza que les oficines puguin treballar amb el 50% dels seus empleats , per a això s’hauran de seguir unes pautes organitzatives en funció de la criticitat de cada Centre:
-S’ha de repartir la plantilla de l’oficina en dos equips/torns rotatoris, dels quals no formaran part les persones que es trobi en les següents situacions (IT/AT, Maternitats/Paternitats, Quarantenes, personal amb patologies sensibles, així com els que per circumstàncies personals hagin optat pel permís retribuït recuperable)
-El torn d’empleats que no estigueu presencialment en l’oficina , estareu en situació de teletreball
Haureu de registrar l’en Portal de l’Empleat la situació (C-19) Teletreball per raons organitzatives.
Aquest col·lectiu haurà de fer aquelles tasques que operativament puguin realitzar a cada moment (mitjançant gestió telefònica, i accés telemàtic segons es vagi habilitant a cada moment).
ENS CONGRATULAM QUE LA DIRECCIÓ DE L’ENTITAT ENS FACI CAS I APLIQUI LES MESURES QUE ELS HI ANAM TRANSMETENT.
ENTRE TOTS ACONSEGUIREM ATURAR AQUESTA CRISI.
RECORDATORI
NOU HORARI COMERCIAL EN OFICINES A PARTIR DEL DIMECRES 18 DE MARÇ
A partir del dimecres, 18 de març, l’horari laboral i d’atenció al públic en oficines de xarxa, STORES i BusinessBank és el següent:
-Horari laboral: de dilluns a divendres de 8 a 15h.
Si la plantilla ha finalitzat les seves tasques, i sempre que organitzativament resulti possible, podrà finalitzar la seva jornada a partir de les 14.30 i fins a les 15h.
–Horari d’atenció al client: de 8.30 a 14:30h
Les persones treballadores amb horari laboral singular (Oficines STORE i BusinessBank) que estiguin autoritzades a treballar en remot des dels seus domicilis, mentre es mantingui aquesta situació, s’acolliran a l’horari assenyalat en el primer punt
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS