RENTING BMW X2: ALGÚ PENSA AMB EL CLIENT? ALGÚ ES POSA AL LLOC DE L’EMPLEAT?
7 juliol 2020NOTÍCIES DEL CONVENI COL·LECTIU VIII.
9 juliol 2020CORONAVIRUS LIII
NOVA MESURA: “TAULES NETES” EN ELS EDIFICIS CORPORATIUS
Com s’indicava a la notícia publicada el passat 3 de juny a “Persones” sobre el retorn progressiu als centres de treball, als Centres Corporatius i les Empreses del Grup, al setembre es posarà en marxa una política de “taules netes” que afecta a totes les persones treballadores des d’aquest mateix mes de juliol i que es concreta de la següent manera:
Durant els mesos de juliol i agost, totes les persones recolliran els efectes personals i el material de les seves taules, per facilitar la neteja i la desinfecció dels llocs de treball, el manteniment de les mesures de prevenció i de distància interpersonal i la rotació de torns prevista a partir de setembre. Aquesta mesura no afecta als despatxos.
Què s’ha de fer amb els efectes personals i la documentació recollits?
Es recomana destruir tota aquella documentació que no sigui necessari guardar, així com emportar-se els efectes personals. Per a allò que hagi de guardar-se, s’utilitzaran les taquilles, als edificis que en disposin, o les calaixeres de la mateixa taula a la resta d’edificis.
La documentació corporativa imprescindible s’haurà d’arxivar segons el procés habitual.
Les calaixeres es mantindran sota la taula habitual?
Es disposarà d’etiquetes per identificar les calaixeres amb el nom de l’empleat, i aquestes quedaran emmagatzemades a la pròpia planta (no necessàriament sota la taula habitual), per la qual cosa podran ser utilitzades per la pròpia persona en el seu torn de treball corresponent.
Per facilitar l’emmagatzematge, la superfície superior de les calaixeres ha de quedar igualment neta i buida.
Dels equips informàtics de sobretaula com pantalles, teclats o bases de PC, què se n’ha de fer? Han de desconnectar-se i guardar-se als armaris? Poden retirar-se i ser utilitzats en remot?
La pantalla i la base de connexió del PC és l’única cosa que ha de romandre al lloc de treball perquè qualsevol persona que ocupi la taula en pugui fer ús.
Quant al teclat i el ratolí, han de guardar-se a la calaixera perquè l’empleat pugui usar-los al lloc de treball que se li assigni en el seu torn de treball presencial.
Quan i com haig de recollir la meva taula?
Les persones ja incorporades als edificis corporatius han de realitzar la neteja de la seva taula des del mateix moment d’aquesta comunicació.
Les que estiguin encara teletreballant poden, sota autorització escrita, delegar aquesta neteja i reubicació de les seves pertinences a qualsevol company que es trobi treballant presencialment, ja sigui a la calaixera de la seva taula habitual, en una de les taquilles habilitades o, de manera temporal, en capses de cartó facilitades per l’empresa, que estaran disponibles a tots els centres a partir de la segona quinzena de juliol.
Si un empleat ha d’accedir al Centre Corporatiu per recollir les seves pertinences, però no hi està encara reincorporat, podrà fer-ho de manera puntual enviant al seu mànager una autodeclaració.
Podràs descarregar-te el document d’autorització escrita a l’enllaç de la notícia a la Intranet, que hauràs de remetre signat al teu mànager per al seu arxiu.
Com haig de tramitar l’accés puntual i l’autodeclaració?
Les persones no reincorporades encara, i que no hagin delegat la neteja del seu lloc de treball a un company, hauran d’informar al seu mànager per poder planificar el seu accés puntual a l’edifici, amb la finalitat d’evitar una excessiva coincidència amb altres companys.
Per fer-ho, han de remetre al mànager per correu electrònic, amb còpia a covid19.pmo@caixabank.com i assumpte “neteja del lloc de treball”, l’autodeclaració emplenada i signada.
L’autodeclaració ha de descarregar-se a:
PERSONES > PORTAL CORONAVIRUS > Autodeclaració de tornada al centre de treball presencial.
Hi haurà torns per poder realitzar la recollida? Qui m’informarà?
Com s’explica a la resposta anterior, les persones que no estiguin reincorporades i decideixin accedir al Centre Corporatiu per realitzar la recollida hauran de comunicar-ho al seu mànager. Serà aquest qui organitzarà al seu propi equip per evitar una excessiva coincidència d’empleats.
Si es duu a terme aquesta mesura, la totalitat dels llocs de treball dels edificis corporatius serà més fàcilment higienitzable, estarà més ben preparada per assumir la gestió de torns a partir de setembre, mantenint les mesures de prevenció i les distàncies de seguretat, i facilitarà l’assignació de taules al mànager.
Des del SIB, ho tenim clar, la plantilla sou el millor que hi ha; sabeu estar a l’altura de les circumstàncies, amb el vostre esforç, compromís i professionalitat. Tampoc volem oblidar-nos dels afectats per coronavirus a la nostra DT i els seus familiars. Des del SIB els hi desitjam una ràpida recuperació. També volem donar el nostre condol als companys i companyes que han perdut algun familiar durant aquesta crisi sanitària.
SI NECESSITAU QUALSEVOL TIPUS D’AJUDA O ACLARACIÓ POSAU-VOS EN CONTACTE AMB EL VOSTRE GESTOR SINDICAL.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS