HI HA ALGUNS QUE NO S’HAN ASSABENTAT.
10 juny 2020SER AGRAÏT ÉS MOLT MÉS QUE DIR GRÀCIES I FER APLAUDIMENTS.
16 juny 2020CORONAVIRUS L: RECORDATORI
Des del SIB vos volem fer un recordatori d’alguns temes relacionats amb el COVID-19:
1.- MESURES DE CONCILIACIÓ
En termes generals la plantilla podrà sol·licitar qualsevol de les mesures recollides tant en l’RDL 8/2020 i pròrroga, així com les que es troben regulades en el Pla d’Igualtat de CaixaBank.
MESURES ESPECÍFIQUES PER LA SITUACIÓ DE COVID 19
GAUDIMENT DE PERMISOS EN UN MOMENT DIFERIT
• En relació al permís per defunció de familiar, es podrà demorar el seu gaudiment al moment en què efectivament se celebri la cerimònia, sempre que la mateixa s’acrediti.
• Quant al permís per matrimoni, excepcionalment es podrà pactar el gaudiment en un moment posterior, sempre que s’acrediti la impossibilitat de realitzar un viatge o una altra activitat, per causes vinculades a COVID 19.
Les mesures de Conciliació estan condicionades a les possibilitats organitzatives del centre de treball al qual vos trobau adscrits i que únicament s’habilitaran per a aquelles persones treballadores que ja no poguessin fer ús de les seves vacances anuals per haver-les esgotat.
PERMÍS RETRIBUÏT RECUPERABLE
La concessió es limitarà fins al 30 de Setembre, limitat a un número màxim de 100 hores i/o fins la data que permeti regularitzar les hores abans de finalitzar l’any natural.
EL gaudiment es realitzarà per dies complets i s’haurà de recuperar abans del 31 de desembre de 2020. En aquest sentit, se sol·licitarà a la persona treballadora que, per a la seva concessió, lliuri proposta de recuperació de les hores que prevegi gaudir.
Les hores que es consumeixin, es compensaran automàticament amb les hores acumulades de prolongacions de jornada informades per la persona treballadora, per la qual cosa la teva proposta de recuperació no haurà de tenir en consideració aquestes hores compensades.
La concreció final sobre la teva recuperació s’haurà de pactar amb cada mànager
Els permisos retribuïts recuperables atorgats amb motiu de l’emergència sanitària que ja s’estiguessin gaudint, hauran de reconduir-se per a complir amb els requisits descrits.
Excepte necessitats urgents i extraordinàries, la sol·licitud haurà de tramitar-se, almenys, amb 7 dies hàbils d’antelació a la data d’inici proposada.
EXCEDÈNCIA ESPECIAL
La plantilla amb menors de 14 anys a càrrec podrà gaudir d’una excedència especial, amb reserva de lloc de treball, fins al 15 de setembre. Aquesta Excedència mantindrà les aportacions al Pla de Pensions, les condicions de la pòlissa mèdica ADESLAS, el reconeixement d’antiguitat amb caràcter general, així com condicions de préstecs / dipòsits d’empleats.
Excepte necessitats urgents i extraordinàries, la sol·licitud haurà de tramitar-se, almenys, amb 7 dies hàbils d’antelació a la data d’inici proposada.
PERMÍS NO RETRIBUÏT 2020
Fins al 30 de setembre, per a necessitats extraordinàries vinculades amb l’emergència sanitària del COVID-19, es podrà sol·licitar aquest permís no retribuït, de fins a 3 mesos de durada.
Excepte necessitats urgents i extraordinàries, la sol·licitud haurà de tramitar-se, almenys, amb 7 dies hàbils d’antelació a la data d’inici proposada.
VACANCES
El gaudiment de les vacances d’aquest any 2020 no quedarà limitat als tres períodes establerts per normativa interna, perquè pugui ajudar-te a conciliar la teva vida personal amb la professional.
SI TENIU PROBLEMES DE CONCILIACIÓ PER CURA DE FILLS I/O DEPENDENTS, POSAU-VOS EN CONTACTE AMB EL VOSTRE GESTOR SINDICAL. VOS ASSESSORAREM I FEREM TOT EL POSSIBLE PER AJUDAR-VOS. NO ESTAREU SOLS EN AQUEST PROCÉS.
2.- SERVEI D’ADESLAS
Adeslas reforça el seu servei d’orientació mèdica i urgències
Nou telèfon d’Urgències Sanitàries exclusiu
per als professionals de CaixaBank i els seus familiars
Tel. 932 534 095
Aquest servei està operatiu 24 hores de dilluns a diumenge mentre duri la situació de crisi sanitària
El Servei d’Urgències i Orientació Mèdica d’Adeslas es reforça i donarà suport telefònic als pacients amb símptomes de coronavirus (COVID-19).
La plataforma d’urgències d’Adeslas avalua cada cas i, atenent la seva gravetat i actuant sempre conforme a les directrius de les autoritats sanitàries i els seus protocols, l’identifica i li indica si ha de romandre en el seu domicili, donant-li suport per al seguiment, o li deriva a un centre hospitalari en els casos que es requereixi. En aquests casos, la plataforma té la instrucció de prioritzar, sempre que es pugui, la derivació a un centre privat. En la situació
actual, no obstant això, existeix la possibilitat que, per indicació de l’autoritat sanitària competent, s’hagi de derivar obligatòriament a un públic.
És important que aquest servei s’utilitzi amb responsabilitat i solament quan sigui necessari o en cas d’urgències.
Disposes d’informació completa sobre el COVID-19 i com actuar, a la pàgina web d’Adeslas, o qualsevol dels següents canals:
Vos volem informar d’un nou servei de consulta médica per teleconferència i/o videoconferència que SegurCaixa Adeslas ha posat a disposició de tots els professionals de CaixaBank i els seus familiars.
Adeslas posa a la nostra disposició
un nou servei de consultes telemàtiques
En línia amb el compromís de donar resposta a les necessitats assistencials dels seus usuaris, i tenint en compte l’actual situació de confinament, Adeslas posa a la disposició de tots els professionals de CaixaBank i els seus familiars un nou servei de consulta mèdica per teleconferència i/o videoconferència.
Adeslas, gràcies al desenvolupament de les seves capacitats tecnològiques, recentment ha obert la possibilitat a tot el seu Quadre Mèdic per a atendre de forma no presencial als seus usuaris, ja sigui per telèfon, internet o de la manera que millor s’adapti a les necessitats dels qui ho necessitin, resultant fàcil i intuïtiu trobar al metge indicat per a cada situació a través de la web. De moment, s’han sumat a aquesta iniciativa més de 3.200 metges i s’espera que pròximament s’incorporin més.
Addicionalment, s’ha habilitat el Servei d’Orientació Mèdica mitjançant xat per a comunicar-se, de manera directa i immediata, amb un metge de medicina general d’Adeslas. Per tant, tots els
professionals de CaixaBank i familiars ja disposem d’aquest servei tant en l’Àrea Privada com en l’App Adeslas Salut & Benestar. L’horari és de dilluns a divendres de 9:00h a 20:00h.
Aquest servei d’assistència telemàtica i l’opció del xat mèdic, que romandran operatius passada la crisi sanitària, se sumen al servei telefònic d’Urgències i Orientació Mèdica que Adeslas ofereix en exclusiva als professionals de CaixaBank i els seus familiars.
Com sol·licitar una consulta no presencial? Segueix aquestes instruccions.
Com registrar-se? A través d’aquest enllaç.
3.- COM SOL·LICITAR EPI’S I MATERIAL PREVENTIU
Vos informam dels nous codis per a sol·licitar material de prevenció per ServiceNow, així com els correus electrònics per a sol·licitar els equips de protecció individual.
En principi hi haurà una dotació setmanal programada de reposició d’equips de protecció individual. En cas de no rebre el subministrament posau-vos en contacte amb el vostre gestor sindical per a reportar la incidència i fer un seguiment.
Nom Producte | Disponibilitat ServiceNow Sí/No | Codi ServiceNow per a reposicions | Correu Electrònic si no está disponible a ServiceNow |
Gel desinfectant hidroalcohòlic (1L) | Sí | 0011928888 | |
Guants Clients (100 unidats) | No-Dotació setmanal programada | pedidos_material@caixabankfacilities.com | |
Guants Nitril Empleats (100 unidats) | No-Dotació setmanal programada | pedidos_material@caixabankfacilities.com | |
Mascaretes quirúrgiques | No-Dotació setmanal programada | pedidos_material@caixabankfacilities.com | |
Tovalloletes desinfectants | Sí | Kit tovalloletes oficines de xarxa (excepte STORES) 001-1930000 Kit tovalloletes DT’s/EECC/STORES 001-1930160 | |
Mampares metacrilat | No-Dotació centralitzada | pedidos_material@caixabankfacilities.com |
Des del SIB, ho tenim clar, la plantilla sou el millor que hi ha; sabeu estar a l’altura de les circumstàncies, amb el vostre esforç, compromís i professionalitat. Tampoc volem oblidar-nos dels afectats per coronavirus a la nostra DT i els seus familiars. Des del SIB els hi desitjam una ràpida recuperació. També volem donar el nostre condol als companys i companyes que han perdut algun familiar durant aquesta crisi sanitària.
SI NECESSITAU QUALSEVOL TIPUS D’AJUDA O ACLARACIÓ POSAU-VOS EN CONTACTE AMB EL VOSTRE GESTOR SINDICAL.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS