EL SIB RECLAMA UNA SOLUCIÓ PELS PRÉSTECS D’EMPLEATS DE BALEARS III
28 setembre 2023“DÓNDE ESTABAS….”
10 octubre 2023CONVENCIÓ DE DIRECTIUS 2023
Aquest dimarts a Barcelona es va celebrar la Convenció de Directius que enguany va comptar amb la presència de més de 2.200 companys i companyes. Va quedar clar durant el desenvolupament de l’acte que, el més preocupant, és la manca de qualitat de servei als clients, l’actual imatge reputacional i les pressions que han de fer front els companys i companyes cada dia.
El President va destacar el valor que té per l’Entitat la relació amb els clients i el compromís social manifestant que: “Nosotros queremos tener una relación a largo plazo con nuestros clientes”.
Des del SIB no podem estar més d’acord amb el nostre President i així ho hem dit sempre: s’ha de recuperar la confiança, la qualitat del servei i la proximitat amb els nostres clients i eliminar d’una vegada per totes la cultura imposada fa uns anys del curt termini com obligar als clients a adquirir productes no bancaris -que no cerca, ni necessita- per a satisfer quotes de venda irracionals perquè uns pocs puguin obtenir uns bons incentius.
El CEO, a més de presentar xifres, va fer referència a que s’intenta canviar les coses mitjançant el “Plan Nosotros”. Ja vàrem manifestar a la JGA d’enguany que necessitam un banc fort, compromès amb tots els clients, els accionistes, amb l’obra social, però sobretot compromès amb la plantilla. Esperam que això sigui aviat una realitat i no paraules buides per a complir l’expedient.
Esment a part va ser la intervenció del Director de l’Hospital de Sant Joan de Déu que va agrair la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa” i on ens va explicar la gran labor hospitalària i social que realitzen. També ens va explicar una manera de lideratge i la importància de les persones a l’hora de gestionar. Per a dirigir es necessiten comandaments intermedis amb mirada llarga com les girafes, que entenguin on estan i siguin capaços de veure més enllà. Estam completament d’acord, a Balears ens sobren alguns lleons i lleones.
Des del SIB exigim, el més aviat possible, solucions a tot el que preocupa a la plantilla. La Direcció no ha de sentir, sinó escoltar.
SENYORS DE LA DIRECCIÓ: com deia el President Fainé “Crec que el més important per el banquer són els empleats i els clients. Si els empleats estan contents, ho estaran també els clients. I si els clients estan contents, els accionistes també ho estaran”.
DES DE FA 40 ANYS ELS GESTORS I GESTORES SINDICALS DEL SIB DEFENSAM ELS INTERESSOS I EL BENESTAR DELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES DE BALEARS. I PODEU CONFIAR QUE HO SEGUIREM FENT D’AQUÍ ENDAVANT.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS