NOTÍCIES DEL CONVENI COL·LECTIU V: DEMÀ DARRER DIA DE NEGOCIACIÓ. “¿SUSTO O MUERTE?”
29 juny 2020NOTÍCIES DEL CONVENI COL·LECTIU VI: PAREIX QUE ES PRORROGARÀ LA NEGOCIACIÓ UN MES.
30 juny 2020CITA PRÈVIA CONFIRMADA A CAIXABANKNOW. ESTAM ARREGLATS!
En la circular del 19 de juny se’ns informava de la posada en marxa d’una cita prèvia confirmada en CaixaBankNow. A partir d’ara el client podrà reservar, en funció de la disponibilitat de l’agenda del gestor.
L’agenda (del llatí agenda, coses que s’han de fer) serveix per recordar i organitzar els diversos esdeveniments previstos i assumptes pendents per als seus usuaris fer en temps d’oci o en l’exercici professional.
Pel que fa a la nostra agenda comercial, aquesta és una eina de treball per a la planificació i optimització dels temps dels seus usuaris. No entenem, per què els clients per CaixaBankNow poden reservar en funció de la disponibilitat (hores lliures) de l’agenda dels companys i companyes.
I si va malament atendre al client a l’hora que diu el planificador? Poden haver molts de motius com: s’hagi de preparar la cita següent, haver d’anar al metge, etc…
Des del SIB volem recordar a la Direcció que:
- No és normal sobrecarregar l’agenda amb més tasques de les que no es poden assumir. Volen generar més estrès i frustració a la plantilla?. Volem recordar que el dia te 24 hores, i d’aquí cal descomptar les hores de somni, d’estar amb la família, d’oci….Està clar que algú dóna a entendre, als de més amunt, que ens tocam els ginjols.
- El sistema apunta cites a tota hora. Volem recordar a la Direcció que: encara que hi ha companys i companyes amb horari flexible, aquest no és elàstic. I posa’ts a pensar malament, tal vegada el departament d’informàtica de l’entitat s’ha avançat al que vindrà. Sabem que, en el Conveni Col·lectiu s’està negociant imposar la jornada contínua a totes les oficines; ja ho ha aconseguit la Patronal?
Suposam que els diversos caps, excepte la nostra DT que no ha treballat a una oficina, es recorden que, a més de l’agenda comercial, hi ha altres tasques per a fer dins l’oficina, entre d’altres, atendre els clients que entren per la porta, gestionar temes que, en principi, no són tasques comercials, morositat, Obra Social, etc…Ho tenen clar, no? No tot es vendre televisors, mòbils, cotxes…
Des del SIB pensam que, enlloc de voler guanyar eficiència comercial, volen donar-li una altra utilitat com la pressió i el control.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS
S.I.B, SINDICAT INDEPENDENT DE BALEARS