“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES III
14 març 2021“CRUZ Y RAYA”: STOP PRESSIONS I AMENACES IV
17 març 2021“BACK TO BASICS”: ALGÚ HA CAIGUT DE S’ASE.
El refranyer popular diu que l’expressió “Caure de s’ase” és de cop, adonar-se d’una cosa, reconèixer algun error en què estava o entendre allò que abans no entenia.
Des del SIB sempre hem estat disposats a dialogar tot el que faci falta per poder posar seny, sentit comú i es parli bé de la nostra Entitat; per aquest motiu ens congratulam que poguem tornar a donar el servei d’atenció i qualitat que es mereixen els nostres clients, cosa que mai havíem d’haver abandonat.
Esperam que a partir d’ara hi hagi una visió client i no es pressioni per encolomar als nostres clients un producte que està en campanya, push, meta volant…, sense tenir en compte les necessitats del client ni els cursos de formació normativa que hem hagut de fer.
Els que duim temps en l’ofici, i fa anys que estam a la trinxera, sabem que, quan un client entrava a l’oficina, era una oportunitat o s’obria una finestra comercial per a oferir productes adequats al seu perfil. Per aquest motiu no entenem com hi ha “caps” que, en clara referència a aquests clients, els anomenen “roba temps”.
Com diu un altre refrany: “nunca es tarde si la dicha es buena”, tal vegada, d’aquesta manera, recuperem la confiança dels nostres clients i, alhora aquests, no ens percebran com a venedors de Jazztel.
EL SIB JA HO VA MANIFESTAR: SI VOLEM TENIR UN FUTUR TAN BO COM EL NOSTRE PASSAT, CALDRÀ RETORNAR ALS NOSTRES ORÍGENS I PENSAR MÉS EN ELS NOSTRES CLIENTS. Veure nota
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS