CAMPANYA “SAMSUNG INVISIBLE”
19 juliol 2021SENYOR DAN: ES VAGI TRANQUIL DE VACANCES, EL SEU DESCANS SERÀ EL DESCANS DE TOTS.
21 juliol 2021ATURADA INFORMÀTICA: NO VOLIES BROU? IDÒ TASSA I MITJA!!!
No és la primera vegada que denunciam les errades i desgavells informàtics (tablets, impressores, nyaps informàtics, Windows 10, etc…) que es produeixen dia sí i dia també a les oficines (només hem de consultar l’apartat en color groc d’alertes del TF-7).
CaixaBank, aquest dilluns, va sofrir un problema tècnic que ha impedit el funcionament amb normalitat i poder donar una atenció de qualitat que es mereixen els nostres clients.
Aquestes situacions repercuteixen negativament en l’eficiència de les oficines, en la qualitat del treball i en la imatge que els nostres clients perceben de CaixaBank.
En moments com els viscuts ahir a les oficines, la Direcció hauria de mostrar una mica d’empatia amb els companys i companyes que, a causa d’aquestes circumstàncies, sofreixen nervis, ansietat i en alguns casos la intolerància dels clients amb crítiques a l’Entitat ja que no volen o no entenen aquesta situació.
En dies com aquests, es perden oportunitats de negoci i no es recalculen els reptes degut a tot aquest desgavell. Tal vegada s’hauria de dispensar, si és el cas, a la plantilla de poder realitzar funcions comercials, ja que aquests dies s’ha de donar la cara i demanar disculpes per les molèsties ocasionades als nostres clients. EL PRIMER ÉS EL PRIMER, I NO SOLS LA VENDA DE “CACHARRERÍA” INDUSTRIAL
PEL SIB LA TEVA SALUT ÉS EL MÉS IMPORTANT, PER AIXÒ LLUITAM I DENUNCIAM QUALSEVOL SITUACIÓ QUE LA POSI EN RISC.
NO ENS CANSAREM DE REPETIR QUE, ELS COMPANYS I COMPANYES DE BALEARS SÓN EL MILLOR QUE HI HA, AMB LA SEVA DEDICACIÓ, ESFORÇ I PROFESSIONALITAT.
SOM INDEPENDENTS
SOM DE BALEARS